onsdag 22 augusti 2007

Midnight Club 3 dub Ed. Remix

Okej, okej.......även solen har sina fläckar, men att jag skulle ha fel........hm.........I ett tidigare inlägg skrev jag om problemen med tv-spel i Spanien. Faktum kvarstår, men min fru har sagt en längre tid att våran Ps 2:a dels har blivit till åren, men framför allt att den står på från tidig morgon till sena kvällar, och att den därmed skulle vara "sliten". Fy fan vilken trevlig man kanske nån tänker nu, men det är faktiskt inte bara jag som spelar. Vi har faktiskt sex barn som använder den oxå.

Igår sa min snälla söta fru att nu åker vi in till Bcn och köper en ny Ps 2:a. Det gjorde vi, kommer hem och installerar den och.........ovannämda spel fungerar utmärkt!!!! Känns jävligt bra även om jag hade fel, jag står ut med det:-)

3 kommentarer:

Anette sa...

Lätt att skylla på barnen =)
Ja ni är 6 stycken som spelar, men du har en aning mer speltid, men bara en aning. Jag älskar dig min älskling så vad gör man inte för att du ska vara glad?
Och ja vem hade rätt som vanligt??

Cloud sa...

Jaja....okej DU hade rätt....hrm...."som vanligt":-)puss på dig älskling

Maria sa...

haha, pappa. att du aldrig lär dig. du har ALDRIG rätt!